1. Kakva je garancija za garažu?
Za fizičke osobe dajemo jamstvo od 24 mjeseca na čeličnu konstrukciju, dok je jamstveni rok za tvrtke i državne ustanove 12 mjeseci. Lim koji koristimo u našim konstrukcijama je 1. razreda. Garaže 2. i 3. razreda ne podliježu jamstvu niti reklamaciji.
2. Od čega se sastoji garaža?
Naše garaže su izrađene od hladno oblikovanih kutnika i kanalica. Premazane temeljnim premazom za zaštitu od korozije. T7 trapezni lim sa strane T14 na krovu.
3. Je li potrebna dozvola za postavljanje čelične konstrukcije?
Za izgradnju samostojeće čelične konstrukcije nije potrebna dozvola. Morate dobiti izuzeće od ishođenja građevinske dozvole.
Sukladno ZAKONU O GRAĐENJU (čl. 29. glava 4. točka 2.) kliknite!:
„2) samostojeće prizemne gospodarske zgrade, šupe i sjenice te kućne oranžerije (zimski vrtovi) građevinske površine do 35 m2, a ukupan broj tih objekata na čestici ne može biti veći od dva na svakih 500 m2. površine parcele;"
To znači da na parceli od 500 m2 možemo postaviti samostojeću čeličnu konstrukciju dimenzija do 35 m2 (npr. 7 m x 5 m) bez građevinske dozvole. Ne zaboravite od nadležnog ureda ishoditi izuzeće od građevinske dozvole za takve građevine.
4. Naplaćuje li se pričvršćivanje garaže?
Pričvršćivanje nije uključeno u cijenu garaže. Ovo je usluga koja se plaća - pitajte za cijenu: 664 383 968, 728 705 747. Napomena: ne obavljamo pričvršćavanje na opločnjak, betonske blokove i kamene ploče!
Kako naručiti garažu?
Garažu možete naručiti na sljedeći način:
- Telefonom
- E-mailom
- Via allegro
- Pismom
Kako bi narudžba bila prihvaćena, molimo navedite:
- Dimenzije naručene garaže (širina, visina, dubina)
- Adresa dostave
- Osobni podaci
- Poželjno dva kontakt broja
6. Kada plaćam garažu?
- Plaćanje za fizička lica najčešće se vrši u gotovini nakon postavljanja garaže. Moguće je i plaćanje virmanom - prije planirane montaže.
- Plaćanje za organizacije, državne urede i trgovačka društva moguće je izvršiti prijenosom nakon montaže, uz prethodno predočenje osnivačkih dokumenata tvrtke.
* Za nestandardne objekte obavezna je akontacija (visina akontacije dogovara se pojedinačno). Ukoliko se kupuje putem obročnog plaćanja, ugovor potpisujete na daljinu unosom KOD-a koji šaljete SMS porukom na navedeni broj telefona i otplaćujete svaki mjesec.
7. Kada su informacije o isporuci dostupne?
Kupca obavještavamo o datumu isporuke obično 1-4 dana prije dolaska.
8. Koliko traje ugradnja ako imam pripremljenu podlogu?
Sastavljanje tipične garaže (3x5) traje oko 30 minuta.
Sastavljanje ogradice obično traje oko 20 minuta
9. Daju li se neki popusti?
Da, ponude s popustima i posebne promocije možete pronaći na našoj web stranici ili potražite ponude na Allegru i drugim portalima za oglašavanje. Ipak, najnovije informacije i cijene možete pronaći na našoj web stranici www.superstal.hr
10. Tko priprema podlogu?
Kupac je dužan prije isporuke naručenog proizvoda samostalno pripremiti i poravnati podlogu.
Tome smo posvetili poseban
VODIČ.
11. Izdajemo li račun s PDV-om?
Ovako izdajemo PDV račun za čeličnu konstrukciju. U roku od 7 dana od dana prodaje za fizičke osobe. Od 1. siječnja 2020. tvrtke su dužne dostaviti podatke o računu prilikom narudžbe garaže. Ukoliko podaci o računu (na naziv tvrtke) nisu navedeni prilikom narudžbe, SUPERSTAL će odbiti izdati PDV račun sukladno važećim zakonima.
12. Hoće li garaža izdržati opterećenje snijegom?
Posljednjih godina zime u Poljskoj nisu bile tako obilne u snježnim oborinama, ali potrebno je očistiti snijeg s krovova u slučaju obilnih oborina. Ne provodimo testove za utvrđivanje trajnosti konstrukcije jer se 90% narudžbi radi po narudžbi i konstrukcija se prilagođava parametrima naručene garaže. Ukoliko kupac želi takve podatke, dužan je o tome obavijestiti SUPERSTAL prilikom narudžbe garaže ili kaveza. Za takve testove/izračune bit će naplaćena naknada, a vrijeme obrade narudžbe može se produžiti.
13. U metalnoj garaži imam dvokrilna vrata, ali ne mogu staviti lokot na otvore, izgledaju kao da su loše zavarene. Što sada trebam učiniti?
Najčešći uzrok takve situacije je loše izravnana površina za metalnu garažu.
Ako se razina ne održava, cijela konstrukcija će automatski imati odstupanja u većoj ili manjoj mjeri, pa će stoga i krila vrata biti kriva. Vrata su zavarena iz kalupa, tako da ih treba ravnomjerno zavariti.
U takvoj situaciji preporučam prvo poravnati površinu, a zatim provjeriti je li se što promijenilo ili je još uvijek isto. Ukoliko se ništa nije promijenilo, informacije o tehničkim pitanjima uvijek možete dobiti na telefon: 882-899-486
14. Moram li bojati daske uz kavez?
DA, ako ste naručili kavez s daskama ili drvenim podom, ona mora biti obojana lakom/lakom za zaštitu drva od vlage. Ako drvo nije zaštićeno, može doći do bubrenja, a u nekim slučajevima i do pucanja, za što SUPERSTAL ne odgovara. Drvo se prethodno samo zaštiti temeljnim premazom. Bojanje ogradice u bilo koju boju znači da više nećete moći vratiti ogradicu ako rok povrata još nije istekao i naručena ogradica nije izrađena po narudžbi.
15. Moram li bojati konstrukciju?
Naručitelj je dužan odmah nakon montaže konstrukciju pričvrstiti u tlo. Bojane i pocinčane konstrukcije, zbog tehnologije izrade, potrebno je dodatno zaštititi završnim premazom.
Bojanje strukture ogradice u crno vrši se dubinskom metodom, što može rezultirati tragovima boje. Bojanje konstrukcije ne podliježe jamstvu niti reklamaciji.
16. Odustajanje od ugovora: koji su uvjeti za povrat proizvoda?
Kupac - fizička osoba ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana isporuke robe kupcu samo ako je proizvod povratan, odnosno nije izrađen po narudžbi kupca.
Uvjeti povrata robe:
- Proizvod ne pokazuje znakove korištenja.
- Proizvod ne može biti uništen. Ukoliko nije sastavljen zapisnik o nedostacima proizvoda, smatra se da je kupac primio robu bez primjedbi.
- Trošak demontaže snosi kupac (razlikuje se ovisno o kupljenoj robi) - trošak demontaže određuje prodavatelj ili prodavatelj obavlja demontažu na vlastitu odgovornost i o svom trošku.
- trošak povratnog prijevoza snosi kupac (ovisi o građevinskim parametrima i udaljenosti sjedišta tvrtke). Trošak povratnog prijevoza određuje prodavatelj. Ovu uslugu također možete prepustiti vanjskoj tvrtki koja pruža usluge prijevoza velikih dimenzija.
- Kupac je dužan navesti bankovni račun na koji će biti vraćen novac.
- Povrat će se izvršiti nakon povrata proizvoda i potvrde da je proizvod poslan u roku te potvrde da proizvod nije oštećen.
-
17. Zašto konstrukcija u garaži hrđa?
Konstrukcija garaže hrđa jer je premazana samo temeljnom bojom. Ova boja se nanosi metodom dubinskog sloja (ne u prahu). U atmosferskim uvjetima visoke vlažnosti, to je prirodan proces koji se događa kod čelika. Mi, kao tvrtka, nismo odgovorni za hrđu koja utječe na konstrukcije koje smo napravili. Moguće je naručiti i bojanje konstrukcije završnom bojom, ali uz nadoplatu. Ovakvo bojanje se radi ručno, tako da u ovoj situaciji ne dajemo garanciju za bojanje konstrukcije, iako je vjerojatnost pojave hrđe sigurno puno manja ili će površina zaražena hrđom biti manja.
18. Što se može potraživati pod jamstvom, a što ne?
Jamstvo pokriva mehaničke nedostatke kao što su slomljena šarka ili slomljeni var, tj. oni koji su rezultat pogreške proizvođača. Međutim, nedostaci koji proizlaze iz nestručne uporabe proizvoda ili oni koji su posljedica prirodnih sila ne podliježu reklamaciji. Jamstvo također ne pokriva ogrebotine ili udubljenja na limu, zbog specifikacije proizvoda. Ukoliko je tijekom transporta došlo do savijanja ili ogrebotina na limu, ova vrsta oštećenja nije pokrivena jamstvom. Trudimo se isporučiti naše proizvode u najboljem mogućem stanju i uz najniže moguće troškove, zbog čega se pojedini dijelovi ne pakiraju zasebno, čime se smanjuju troškovi vezani uz pakiranje proizvoda. Ukoliko kupac želi proizvod dodatno osigurati u pakiranju, molimo da organizirate vlastiti prijevoz kako ne bi došlo do komplikacija prilikom preuzimanja. Kupac će morati snositi dodatne troškove vezane uz pakiranje proizvoda. Visina ovih troškova ovisit će o parametrima naručene čelične konstrukcije.
Naši automobili prilagođeni su prijevozu naših proizvoda na način da prije svega prijevoz bude siguran ne samo za vozače, već i za sve osobe koje izravno ili neizravno dolaze u kontakt s našim proizvodima tijekom prijevoza. Sve reklamacije se razmatraju pojedinačno. Reklamacije se primaju isključivo e-poštom na
[email protected]
19. Kada mogu odustati od ugovora
Od kupoprodajnog ugovora možete odustati samo ako garaža/kavez/kapija nije izrađena po narudžbi kupca.
Izostanak avansnog plaćanja ne znači da će biti proizveden standardni proizvod. Standardna garaža je dimenzija 3x5, opis na linku: https://www.esuperstal.pl/realizacje/pokaz/garaz-3x5-na-samochod
uvedene promjene poput proširenja, suženja, produljenja ili skraćivanja, promjena nagiba krova, dodavanje boje, prozorskog otvora, vrata ili drugi dodaci koji nisu uključeni u cjenik čine proizvod izrađen po narudžbi i ne podliježu povratu.
20. Da li je metalna garaža 2. razreda pod garancijom?
Garaža kupljena u II razredu nije pod garancijom, što znači ako netko naruči, mora ozbiljno razmisliti o tome jer se neće moći zamijeniti stijenke ili pojedinačni konstrukcijski elementi.. Kvaliteta lima je lošija od standardne i može hrđati, a lim se bira nasumično.
Nekad je lim bolji, nekad lošiji. Svaki komad je obložen drugim limom, tako da će se stvarno stanje sigurno razlikovati od onog vidljivog na fotografijama.
Najčešća uporaba takvih proizvoda je na gradilištima. Služi kao privremeno skladište razne opreme i građevinskog materijala.
Cijena takvog proizvoda je značajno smanjena, stoga će se svi popravci izvršiti uz naknadu. Usluga se vrednuje na temelju dodijeljenih zadataka.
21. Kako mogu platiti depozit za garažu?
Proces plaćanja unaprijed je vrlo jednostavan. Prvo, morate naručiti kako bismo mogli identificirati plaćanje za ispravnu narudžbu.
Narudžba mora sadržavati e-mail adresu kako bismo se mogli dopisivati. Na navedenu e-mail adresu šalje se pro-forma obrazac koji sadrži sve podatke o uplati, odnosno adresu tvrtke i broj žiro-računa na koji treba uplatiti novac.
Iznos za plaćanje upisuje se na predračun. Molimo Vas da u naslovu prijenosa navedete predbroj te ime i prezime osobe na koju se naručuje, radi brže identifikacije narudžbe.
Preostali iznos plaća se na razne načine.
Ovisno o vrijednosti narudžbe i o tome tko naručuje, radi li se o tvrtki ili fizičkoj osobi. To može biti plaćanje pouzećem ili brzi prijenos pouzećem, ovisno o prethodnim pojedinačnim dogovorima. Državne institucije imaju mogućnost isplate preostalog iznosa uz produženi rok plaćanja.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem telefona, brzo ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja.
Također je moguće uplatiti akontaciju u sjedištu tvrtke, Sadek 149, 34-620 Jodłownik, woj. Malopoljsko vojvodstvo.
22. Zašto trebam platiti akontaciju?
Predujam je djelomično plaćanje za buduću implementaciju. naplaćuje se jer se sve garaže koje zahtijevaju avansno plaćanje rade po narudžbi kupca, bez obzira radi li se o tvrtci ili pojedincu.
Ako zahtijevamo plaćanje unaprijed, to ne znači ništa drugo nego da takvu garažu nemamo na stanju i da je moramo izgraditi. Svaka garaža je drugačija, razlikuju se po mnogo stvari, nagib krova, vrsta kapije, boja lima, vrsta konstrukcije, dodaci kao što su vrata, prozori, okovi, zakovice koje odgovaraju boji, upotreba više zakovica, metalni krov, crijep na krovu, filc pod krovom, prozorski otvor i ostalo do čega je kupcu stalo. Moguć je povrat akontacije ako garaža još nije izgrađena, ali ako je garaža dovršena, a kupac ne preuzme robu (bez obzira na razlog), akontacija se zadržava ili troškovi nastali u vezi uz izvršenje naloga će se oduzeti.
Predujam je oblik osiguranja poduzeća. Stoga Vas molimo da pažljivo kupujete. Ukoliko imate pitanja, možete nas kontaktirati, a mi ćemo se potruditi da Vam pružimo pouzdane odgovore, telefonski ili putem e-maila.
23. Kupio sam garažu bez montaže, kako da pospremim lim da se ne ošteti?
Kako bi krovni pokrov dugi niz godina ispravno obavljao svoju funkciju i korisniku ne stvarao nepotrebne probleme tijekom transporta i skladištenja, potrebno je pridržavati se nekoliko osnovnih pravila. Time ćete izbjeći oštećenje strukture materijala. Također je vrijedno napomenuti da je pravilno skladištenje prije ugradnje uvjet za prihvaćanje jamstva. Zato smo izradili vodič koji će na jednostavan način objasniti kako pravilno izvoditi te aktivnosti.
Koliko dugo lim može stajati nakon istovara?
Tvornička ambalaža služi samo za zaštitu lima prilikom transporta i kratkotrajnog skladištenja. Pocinčani lim i aluminij-cink u tvorničkom pakiranju mogu se skladištiti najviše 2 dana od dana isporuke.
Zauzvrat, limovi s metalnom prevlakom mogu se čuvati u tvorničkom pakiranju 3 tjedna. Prije tog roka svi limovi moraju se izvaditi iz ambalaže i osušiti. Pocinčani lim i aluminij-cink potrebno je dodatno zaštititi slojem uljenog konzervansa.
Kako pravilno čuvati lim na duže vrijeme?
Često se lim dugo skladišti. Pritom se sve ploče moraju postaviti pod kutom od najmanje 3 stupnja u zatvorenoj prostoriji na suhe drvene podloge koje se nalaze najmanje 20 cm od tla. Svaka metalma ploča mora biti prošarana suhim drvenim letvicama kako bi se osigurala slobodna cirkulacija zraka.
Ovako zaštićeni limovi mogu se čuvati najviše 6 mjeseci od datuma proizvodnje. Listovi u pakiranjima i kolutima ne mogu se skladištiti na otvorenom ili u prostorijama izloženim vlazi i promjenjivim temperaturama
Pod kojim uvjetima treba skladištiti lim?
Uvjeti u kojima se lim skladišti imaju značajan utjecaj na njegovu trajnost. Ne smiju se skladištiti u blizini gnojiva, kiselina i drugih agresivnih tvari.
Ispravno skladištenje lima obloženog folijom.
Prilikom skladištenja materijal zaštititi od vlage. U slučaju vlage potrebno je odmah ukloniti zaštitnu foliju. Ploče obložene folijom mogu se čuvati najviše 3 mjeseca u suhoj, zatvorenoj prostoriji zaštićenoj od svjetlosnog zračenja. Korisnik mora ukloniti zaštitnu foliju prije montaže.
Lim treba skladištiti u skladu s gore opisanim pravilima. Imajte na umu da dugotrajno skladištenje limova treba obavljati u zatvorenim prostorijama, izoliranim od utjecaja vanjskih čimbenika. Osobito vlaga i sunčeva svjetlost razorno djeluju na lim. Neispunjavanje ovih zahtjeva rezultirat će kraćim vijekom trajanja materijala i gubitkom jamstva. Vrijedno je podsjetiti da smo u ovom članku predstavili opće smjernice za skladištenje limova. Maksimalno vrijeme skladištenja za pojedine modele lima može varirati. Uvijek pročitajte upute proizvođača za određenu vrstu lima.